We want to made soda sexy again

Het team van Sir Joe is super gepassioneerd om met de mooiste en lekkerste producten te gaan werken. Moederbedrijf Vrumona maakt het mogelijk om dat te realiseren. Sir Joe opereert zelfstandig vanuit Utrecht met een start-up drive en snelheid, maar maakt dankbaar gebruik van haar expertise en distributie.

We denken bij Sir Joe graag met onze klanten mee en onze behulpzame brand ambassadors staan te springen om onze merken in de Nederlandse horeca en retail te gaan bouwen.

THE JOE'S

 

JASPER

Jasper is onze oprichter en eindbaas. Wanneer hij zich niet druk maakt over deadlines, stakeholders & de hoeveelheid bubbels in zijn soda, bouwt hij piratenboten met zijn drie kids. Hij is altijd in voor weddenschappen, maar dan vooral de weddenschappen die hij niet kan verliezen (Max is dan ook een populair slachtoffer). Hij is verslaafd aan cashewnoten en drankjes met gember. Wanneer hij diep nadenkt, krijgt hij een frons op zijn gezicht, een hand op zijn kin, begint onverstaanbaar te mompelen en schrijft onleesbare dingen op een whiteboard... wanneer hij wel te verstaan is, is een van de meesterbreinen achter Sir Joe's strategische plannen.

MAX

Max is onze Business Developer en (een kleine beetje tegen zijn zin in) ook onze HR-manager, IT-man en grootste Mac Donalds fan. Hij drinkt iets meer Tenzing dan goed voor hem is, is ontzettend slecht in weddenschappen (yes, je spot hier een kans) en is de enige op kantoor die weet hoe de printer werkt. Hij is altijd opzoek naar nieuwe (online) kansen, gelooft heel erg in het automatiseren van bijna alles en is your guy wanneer je graag met ons wil samenwerken.

DANIEL (& SAAR)

Daniel is onze Brand Ambassador. Een echte Rotterdammmert, geboren in Rotterdam, opgegroeid in Rotterdam, werken in Rotterdam, Feijenoord fan en woonachtig in … (vraag het hem maar eens). Hij slaapt het lekkerste met z'n ramen open, zelfs als het vriest, eet het liefste met z'n handen en houdt ontzettend veel van dieren. Z'n hond Saar komt dan ook vaak mee naar kantoor (en nee, niemand voert haar dan Tenzing). Als er íemand betrokken is bij Sir Joe, dan is het Daniel wel! Het gaat dan ook niemand iets verbazen als er binnenkort een Sir Joe Octo tattoo op zijn arm staat..

TUNA 

Hoewel de naam Tunacan in het Turks iets moois betekent als 'het hart van de ziel van de rivier', betekent het in het Engels gewoon 'een blik tonijn'. Vandaar dat we het maar gewoon bij 'Tuna' houden. Tuna onze Brand Ambassador in het zuiden van het land, en bezoekt de mooiste en hipste horecalocaties in oa Gelderland, Brabant en Limburg. Tuna is 1,74 lang (maar denk zelf dat hij prima kan basketballen), hij heeft altijd een zwak gehad voor mooie merken en houdt van voetballen, Jazz en Panama. Hij spreekt al vier talen vloeiend, maar we gaan zien hoelang het duurt voordat hij met een zachte G op kantoor verschijnt.

MAUD

Ken je Maud al? Waarschijnlijk wel, want Maud kent echt iedereen, maar dan ook echt íedereen. Ze loopt elke dag vrolijk met een glimlach door Amsterdam en she never takes no for an answer. Het komt dat ook goed uit dat ze onze Sales Manager is. Ze houdt van festivals, veel mensen en gezelligheid, maar verstopt ook zo af en toe in het bos in Drenthe. Ze gooit af en toe (vrij vaak) perongeluk een glas kapot, heeft een adoptie appelboom en een liefde voor cowboy spellen op de Playstation. Ze kan heel hard praten, of juist heel moeilijk mompelen. En ohja, en ze heeft wél een motor...

BOBBIANNE

Bobbianne is onze marketing Guru bij Sir Joe. Pindakaas eet ze het liefst met een lepel en ze begint vaak iets over 9 al over de lunch. Ze houdt ontzettend van sporten, maar vindt het verschrikkelijk als iemand haar om een pen vraagt (nee, heeft ze niet, ze is geen secretaresse). Ze weet van elke Ajax-speler voor hoeveel hij verkocht is en haar bureau is echt altijd een rommel. Rommel die wel zorgt voor inspiratie, want de mooiste Sir Joe POS die je in de markt tegenkomt, is waarschijnlijk door haar bedacht.

VINCENT

Vincent is onze Utrechtste Brand Ambassador. Af en toe komt hij op kantoor langs om wat lekkere ijskoude Butcha te halen, maar meestal fietst hij door de stad. Hij kent elke cocktailbar in Utrecht, en staat zelf ook graag achter de bar (of ervoor), of in de keuken! Voor de lekkerste cocktails, vreemde combinaties of mooiste garnering kun je altijd bij hem terecht. We verbazen ons er dan ook een beetje over dat zijn guilty pleasure een milkshake bacon is...

MARK

Het lukt Mark bíjna om Lidl koffie van Douwe Egberts te onderscheiden, maar in Supply Chain en Operations is hij een held. Hij is verantwoordelijk voor alle logistieke uitdagingen bij Sir Joe, en voor de lunch op dinsdagen. Hij heeft een hekel aan Celine Dion, speelt gitaar en eet 2x zo veel als de gemiddelde Sir Joe'er (wel allemaal vegetarisch natuurlijk). Hij woont met drie kids in Nijmegen en is ruim 2 meter lang (vandaar het vele eten ook, vooruit dan). .

RONALD

Ronald is onze Marketing & Sales stagiair. Hij kon vroeger goed golfen (geen idee wat er met dit talent gebeurd is..), wast zijn haar met zijn zelf ontwikkelde shampoo vlokken, en houdt van festivals en DJ'en. Ronald studeert Digitale Marketing in Amsterdam, maar komt uit het mooie Houten. Hij kan echt niet tegen chaos, maar toch hebben we hem een bureau gegeven vlak bij Bobbianne (dát is pas een uitdaging). Let's see of hij dat een halfjaar volhoudt…

ELIJAH

Elijah is onze micro-insta-influencer, en ohja, ook nog fulltime Brand Ambassador in Amsterdam. Drankjes verkoopt hij dan ook het liefste door te flirten met het barpersoneel. Hij wil graag een motormuis zijn, maar heeft helaas geen motor (*kleine jaloerse blik naar Maud*). Als je opzoek bent naar Elijah, is de kans groot dat je hem of op een festival of in een reclamecampagne tegenkomt..

JOLI 

Joli is altijd bezig met marketing of design... óf met het zoeken van het juiste verpakkingsmateriaal om spullen op te sturen. Ze is dan ook de enige die enthousiast kan worden van iets teveel plastic in een pakketje van Bol.com (*YES hergebruiken*). Ze houdt van woordgrapjes, roze koeken en worstenbroodjes, maar niet van bruisend water. Maar met een smaakje erin.. dan natuurlijk wel! Ze is, net als Max en Ronald, dan ook een iets te enthousiaste 'ik-moet-de-after-lunch-dip-verslaan'-Tenzing drinker.

MARK 

Hoewel Mark onze Brand Ambassador Tenzing is, was zijn ultieme droom vroeger om circusdirecteur te worden. Hij is om te kopen met snoep (hint), kent elke Hollande kraker en droomt 's nachts over kneiter goede commercials en merkactivaties. Hij houdt van motorrijden, zeilen, presenteren, maar eet echt alleen de boerenkool die z'n moeder voor hem maakt. Marks doel bij Sir Joe is om iedereen in Nederland net zo veel energie te geven, als hij zelf elke dag heeft. Ons eigen team heeft hij in ieder geval al om.

SOFIE 

Zoek je Sofie? Bij windstil, is ze waarschijnlijk soda's aan het verkopen in Rotterdam, maar bij het eerste kleine zuchtje wind kun je haar op het water vinden. Het is dan ook haar grote droom om ooit nog een keer de wereld rond te zeilen. Ze heeft een guilty pleasure voor bitterballen, bananenbrood (maar niet tegelijkertijd) en honden. Ze is in het weekend net zo vaak in horeca zaken te vinden als doordeweeks, maar drinkt dan natuurlijk alleen maar frisdrank (kiddin' natuurlijk hè..). Sofie pakt kansen met beide handen aan, heeft ontzettend veel energie, maar wil niemand van haar collega's vertellen waar ze een tatoeage heeft..

Meer weten over Sir Joe?

Blijf op de hoogte via onze Linkedin of Instagram. Of lees meer via Joe's Blog. Je kunt de meeste antwoorden op je bruisende vragen ook vinden in onze Q&A.